dattaa

okej?

Publicerad 2009-08-23 18:35:30 i Allmänt,

När an kom hem till lägenheten hade man fått ett brev från dom man hyr av:




okej? Ska de små som bor i området inte ha rätt till ett liv tänker jag?
Jag hade hört ryktas om detta men inte f*n trodde jag att de skulle bli så.. man fick också beskedet om att de inte får grillas, man får inte GRILLA på uteplatserna runt om. Nej men vad vill dom? skrämma bort alla hyresgäster?

Det nästa de säger är väl att man inte får gå ut ur lägenheten efter klockan 8.


Iallafall gick turen hit till stan bättre än väntat, jag tyckte det var svinkul! Efter det blev det en tur till MAX och sen for min chaufför hemmåt igen, 14,5 mil. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela