dattaa

Sova..

Publicerad 2009-08-22 16:05:15 i Allmänt,

Har nu sovit bort hela dagen efter att jag ''hjälpt till'' med städningen!

Ska även försöka få bort lite kläder från min garderob.. har en massa fult som jag undvioker att använda och efter trippen till Göteborg har jag en hel del nytt som jag hellre drar på mig :)

Skrax ska vi dra igång med kräftskiva och det ska väl bli helt okej men jag planrear att dra mig undan till pappa och mojsa ner mig med en film istället, det skulle vara mycket roligare. Det skulle bara vara vi i familjen + Magda. Tessan sa klart till mig att inte jag fick ta hit någon mer kompis för hon ville inte ha det så stort. Bara en familje grej liksom. Men som en mes hon är, bjuder hon in första som ber om att få komma. Så kommer de sitta här och dricka vilket jag inte känner för att se på, så jag tar en film och drar till farsan, och kör the felicia-style, äter lite chips as well :)

Bilder på min alldeles för stökiga garderob kommer senare

Hejdå :)

Kommentarer

Postat av: Ellen (:

Publicerad 2009-08-23 00:08:42

fin blogg!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela