dattaa

Brighton/mårten/fredag

Publicerad 2009-12-03 15:46:23 i Allmänt,



fyfaan vad jag saknar den stan!


snart hela två år jag åkte dit och träffade alla underbara människor och hade så roligt.
Om man inte har något att göra en sommar rekomenderar jag starkt att dra på språkresa, eller åtminstånne besöka Brighton! Underbaar stad! :)

Förövrigt är det fredag i morgon och då får jag ÄNTLIGEN åka hem till Mårten, som jag saknat sjuukt mycket. Det ska bli mysigt.
Jag ska också dra på körskolan och ta min första körlektion i morgon, *nervööööös!!* Fyfan, jag vet ju inte ens hur man startar en bil! :O min lärare kommer säkert tappa tålamodet med mig, garanterat, jag är väldigt trög när det gäller bilar. Och dessutom är jag LIVRÄDD för dem. Mördarmaskiner.



jag, Caroline (min danska haha) och våra lärare :)


nu ska jag iväg och gyma snart, jobbigt men man mår ju så bra efteråt!

önska mig lycka till tills i morgon! :)

pusshej

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-12-03 18:30:51

Det kommer att gå jätte bra, lyssna NOGA på vad läraren säger puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela