dattaa

härligt med julkänslan

Publicerad 2009-12-22 19:05:59 i Allmänt,

nnu kommer den äntligen tror jag.. känns otroligt bra! :D

Idag fick vi lov. Det var julbord på skolan och skolkonsert. Dock skippade jag det och åkte hem igår istället. Jag ångrar det inte dock, skönt att vara hemma och välkomna julen med familjen.
Skulle ha klätt granen hos farsan idag men där slog magsjukan till så jag undvek det. Jag är livrädd att bli sjuk igen, har varit det två nyår nu, vägrar bli det igen denna jul!!

det känns rätt tråkigt att jag inte kunna lägga upp en bild. Våran dator är trasig så vi lånar Mårtens, och jag vill helst inte rota igenom hans skrivbord efter en lämplig bild. Så idag får vi klara oss utan.. Jättesnällt av honom att låna ut den till morsan! :)

det finns otroligt mycket jag vill skriva om, men skulle jag börja skulle det bli en hel bok, det brukar bli så när jag drar igång skrivandet eller mitt snack. Jag älskar att få min röst hörd haha :)

kanske jag kolla runt lite på nätet och städa rummet sen.

och gissa vad...

NU ÄR BILJETTEN BOKAD OCH STEPHA, MIN ÄLSKADE ASKEL, ANLÄNDER PÅ LÖRDAGSMORGONEEEEEN :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela