dattaa

hjälp

Publicerad 2009-12-17 08:46:33 i Allmänt,

ja är så less på skolan nu!

det är jag väl ändå inte ensam om?!

Jag är lat, jag erkänner, men jag har också väldigt lite med tid! Vad krävs för att få ett bra betyg egentligen?
Jag älskar historia, och och det är ett ämne ag satsat på coh känt att e går bra! Men neej då, jag når bara G kriterierna ! Tydligen måste jag läsa på mer och ha fylligare svar.. hmm... kunde de informerat mig om det tidigare hade jag kunnat fixa problemet. Jag får veta det idag och vi slutar skolan på tisdag. Jag har liksom ingen tid.




Dumma, dumma historia! :( Om jag fick bra betyg i RELIGONEN som jag fullkomligt HATAR, borde de gå bra nu med...
:(

Jag har faktiskt inte tid med att läsa ett häfte på 30 sidor om medeltiden, när ag kna läsa bit för bit ovh svara på frågorna. Jag har massa annat skit att hinna med också.


skönt med lov snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela