dattaa

Julklappar

Publicerad 2009-12-16 19:21:38 i Allmänt,

Vad glad jag blev idag! Jag och Tåqvist skulle utbyta julklappar hemma hos mig. Han fick det som jag brukar ge till folk på julafton, en ''check''. Det vill säga, han fick fem filmkvällar, varan en av kvällarna står jag för allt gott. Mamma och pappa har den senaste julen fått ett visst antal gräsklippningar. Jag minns sommaren 08, då fick farsan 10 st, vilket jag starkt ångrade när sommaren kom..

Men han blev j'tteglad ovh tur var väl det, jag tyckte det var en tråkig julklapp!

Men sen skulle jag öppn min julklapp. Och fick ett nintendo 64! gaaaah hahah jag trodde han skämtade först!? Han hade fått tag på ett billigt av en kompis (?), plus två spel! :O blev så glad. Älskar verkligen 64, har gjort ånga år. Ska själv försöka få tag på spelet jag och felicia hela tiden spelade förut, så blir det svinroligt! :)

Dock får jag spela i svartvitt nu! Har ingen riktig skart-kabel, men men , det funkar än så länge. De är sjukt kul tidsfördriv!

det är en bana ja fortsätteer fastna på.. och det är ANDRA banan haha.. jag suger på Super Mario ;)



Haha, jajemensan;) min polare är bäst!

Tack än en gång Tåqvist :)
!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-12-17 18:42:05

Faen vad nice!!! Jag vill också ha ett 64!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela