dattaa

julmys

Publicerad 2009-12-24 16:47:14 i Allmänt,

jag har sett på kalle ankas julafton nu :D det är de som jag ser fram emot på julen. Kalle anka har man ju liksom växt upp med, varför skulle jag bryta den traditionen? Även om man kan , varenda replik utantill på varenda avsnitt, så  vill man fortfarande se :D

varje år har de ett överasknings avsnitt, ur en ny film typ. I år var det Prinsessan och Grodan. Är  det bara jag eller är det inte bra jävla skönt att Disney äntligen kommer med något bra? Jag menar, det var ju faktiskt klassikerna disney var bra på. Kolla på disney channel, på deras nya program. De slutade sända Darqwing Duck därför att de ansåg det vara alldeles för våldsamt. Okeeej? De nya programen de har nu då? de har slagit ihop sig med JEtix kanalen och de har väl många ''icke barnvänliga'' program eller? det gör mig så sur.
Men iaf, äntligen kommer en riktig DISNEY FILM! :)

jag vet, jag är gammal, men inte fan för gammal för disney klassiker ;)



längtar redan tills näta år när det blir kalle! nu ska vi strax öppna julklaparna..!


pusshej ;) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela