dattaa

middag!

Publicerad 2009-12-23 17:09:49 i Allmänt,

fick värsta kommentaren på mitt förra inlägg och jag blev värsta glad för det :O haha, tack ''Boris''! :)

iaf, nu bär det av till stoor familjemiddag på en , resturang?, eller vad det nu är. Mormor fyller jämna år och nu så innan jul när alla är samlade, ska vi sitta ned och käka titlsammans och rira henne allahopa! :) det ska bli riktigt mys.

nu kommer alla hem också, lääängtar! stepha kommer hit, mario också! :D molly är här även hon, blir till att träffa henne idag på middagen. Älskar julen !

jag har slut på  ord just nu.. jag som brukar ha en mun som går i 180..

men någon gång måste även jag få nog inte sant ;) vå får höras senare. Jag har gjort mig ''fin'' nu! Har tillochmed sminkat mig. Brukar vara lat på det när det är vardag. Men alla andra klär ju upp sig, jag sminkade mig bara. (det är mest för att jag lägger ner all min vakna tid på att se på Heroes säsong tre, jag är helt beroende!)

nu låter det som att de ävntar på mig. dags att bege sig !

Kommer inte blogga förrän i morgon, om jag ens hinner det. Har ju en massa paket som ska öppnas ;)
så från mig, till dig, en riktigt god jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela