dattaa

mm

Publicerad 2009-12-16 09:12:54 i Allmänt,





det var tider det

jag var nog inte ensam om att älska kalle anka serie-tidningarna!
jag läste dem i många år, och tro mig, jag skulle kunna läsa om alla pärmar jag har där hemma. För alla år av kalle anka tidningar fick jag pärmar att ha dem i. Jag undrar var de är nu?´Jag fick lägga undan dem när vi ansåg att jag var för gammal och när jag inte längre var lika engagerad av dem.. Men nu saknar jag dem. Faktiskt. Jag är expert på att drömma mig bort, och då när jag läste kalle, kom jag iallafall till en trivsam plats när jag gjorde det!

Nu har jag  musik så måste nog sticka nu

Har gjort en analys på Erik Grönwalls vinnarlåt - Higher,  hoppas att läraren kommer gilla den ;)
är den inte  helt jävla grym när han gör den?
äntligen en värdig vinnare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela