dattaa

mycket att göra åt ingenting

Publicerad 2009-12-19 14:50:24 i Allmänt,

det är så mycket jag vill hitta på, men jag gör ingenting av det ! Jag är helt enkelt alldeles för lat..
Idag blir det stor familjemiddag med mammas släkt. Det ser jag fram emot. (mycket därför att jag är så väldigt hungrig också...)
Har fått en stoor chokladkanin av morfar och Kajsa som jag ska gotta mig med ikväll när jag ser nyaste Harry Potter! :)
Börjar ni få julkänslan förresten...? inte jag. Jag är ju inte gammal, är ju långt tills jag blir 18 ens, så jag har väl inte vuxit från det redan? Klart att pirret försvinner kanske, men det skulle vara härligt att ha stämningen, för den har jag inte känt av på någonn jul nu. Det är lite synd!

hoppas tomten ger mig roliga klappar iår! :) :)........



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela