dattaa

mys...

Publicerad 2009-12-22 19:57:25 i Allmänt,

mysigt..
det går mag-piss-helvetets-sjukan här i bym. Två offer bara idag. What I know of. Inte kul . Så nu behöver jag inte fundera mer för det kvittar hur jag gör, byn är så liten så alla kommer bli länkade till det på ett eller anat sätt. Och det är mycket sällan jag slipper undan... PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!

nej men syrran var med kussen ikväll, farsan var på jobbet, killen min var på fotbollsträning där en anonymus sprang förbi honom och spydde genom fingrarna vid hans sida.. to much information..!

så det spelar ingen roll som sagt. Jag kommer inte undan :( hoppas jag klarar mig iaf!
Nu har jag iaf min egen dator så nu kan jag bjuda på den bilden jag har på mig och mårten (som jag tycker ser okej ut) man ska dock undvika att lägga märkte till mitt hår.. ska färga när stepha kommer ;)



bilden är tagen av morsan när vi är hemma hos mig. Ikväll blir det glögg, pepparkakor, lussebullar, chips, choklad praliner och mysig film. Jag ska nog passa på att knarka heroes om Mårten ska spela med kompisarna.


hörs kanske senare då =)



P.S  ...finns ingen finare kille ;)..

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-12-23 11:39:21

Men åh vad söta ni är tillsammans :D Bra gjort Nathalie ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela