dattaa

oh no..

Publicerad 2009-12-24 21:39:07 i Allmänt,

ett helt ointressant, onödigt och fullkomligt tråkigt inlägg men jag måste säga
att jag har sjukt stort hår och lockigt.. nu har jag plattat till det så det ska se OK ut på bloggen :(




:(


men gissa vad jag fått? är as happy :D

mårten gav mig parfym+body lotion och ett par schnygga trosor ;)
pappa och fam gav mig hela twiligt serien i böcker, en bok om hur man tecknar allt inom vetenskap, en bok om en pojke som överlevde lägret för judar (kan ju inte stava till det!) under andra världskriget och ljuslyktor, och 1000:- presentkort på gina tricot! :D
farmor gav mig en bok om hur man tecknar och gestaltar människor :D
morsan med fam gav mig en brödgavel, pengar, popatis mosare (om de är så de heter?) :D
morfar med fam pengar :D


i morgon blir det fleeer julklappar, cant wait! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela