dattaa

teveteveteve

Publicerad 2009-12-05 20:22:36 i Allmänt,

igår när vi såg idol kunde jag inte skrämt min stackars katt mer.
Jag blev så sjukt chockad när Calle satt säkert, men GLAD! När mariette (min personliga favorit) åkte för en vecka sen blev jag så förbannad på svenska folket som röstade så jag hoppades att hennes röster skulle gå till calle, och tack ch lov för det.

Tove har såklart varit en av favoritena från mig alldeles från början, men hon blev tråkig. Kom igen, vi har redan en Johan Palm och när hon tog i i sin sång var det inte mycket som skillde deras röster åt!

I vilket fall kvittar det för vi vet ju allihopa att det kommer gå bra för dem!  Alla bäst för erik... ;)

Eftersom jag inte träffat mårten på nästan två veckor kände jag att jag ville följa med honom när han skjutsade sina polaree till sveg. Vi skulle bara vara skjuts dig, var det tänkt, vi kom fram 12 och var hemma hos mig igen runt tre. Jag fick iaf spendera tid med Mårten, men snacka om en trött nathalie.
Fast det är väl å andra sidan jävligt normalt att bli sjukt trött om mana sitter stilla i en bil och åker runt runt , i sveg dessutom . Men de var okej :)


bilden har ju absolut ingenting med min övre text att göra, men jag vill bara meddela att killen i mitten, även känd som Tåqvist, försöker få till att göra sin egen blogg. Den hade blivit så sjukt j*vla king och ni skulle älska att läsa den. Han är så random så man får ju ont i magen.

Om jag får med mig några på detta kanske han ger med sig (a)

pusshej, ska vara social nu!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-12-08 01:53:31

"OMG!! Jag får vara med på en bild i Nathalies blogg!! GAAH!!! hihihihihi" x)



Vi borde starta en facebook grupp ju! "1000 meddlemmar och Christopher Tåqvist skaffar blogg!"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela