dattaa

yees :)

Publicerad 2009-12-17 21:20:39 i Allmänt,

Är nu hemma från en awsom konsert! :)

Förlååt kusin emelie för den dåliga informationen! Trodde den hade gått vidare till dig, hade varit otroligt kul att träffa dig efter så länge!!
Lovar att bli bättre :)


Cassandra och jag!
Cassandra sjöng riktigt bra hon med :)


Hillevi!
Även hon var jätteduktig ikväll!


och jag!
haha ja, jag har inga kommentarer om denna bild riktigt.. ignorera mitt ansikte!
Sanningen är att jag endast har denna och en till som är okej att se på!


Det har varit en galet, sjukt, rolig kväll! Jag är nu helt slut!

Innan jag skulle ut och sjunga min första låt - Down in the river to pray- skulle jg helst vilja svimmat. Jag var så nervös, men det gick bra! jag kände själv att det gick bra! :)

Andra låten - Last Christmas - var inte alls lika bra. Men ändå, när allt var över och jag stog med alla nära och kära, kom en kvinna/tjej, fram och sa mig: Du ska fortsätta med det du gör. Du fick mig att gråta två gånger! Det är något positivt!
Åh det blir man så glad av att höra! hade aldrig träffat henne, så att en helt främmande sa det värmde ju :)


Dags att dra sig framför en film nu kanske, är ju som sagt helt slut...



haha ;) jag nu!



pusshej

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-12-21 00:05:54

Du ser ut som djävulen själv när du sjunger! :o xD Typ "kolla in i mina ögon och följ med mig down in hell to pray!".. :s :o xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela