dattaa

En dag full av crap

Publicerad 2009-02-26 00:58:42 i Allmänt,

Dagen började bra med en untflykt på isen med klassen. Jag och Cassie lagade godaste maten, fdet som blev över kunde jag ta med hem och ha som middag också, perfekt!

Men, jag måste nog bestämma mig hur jag ska ha det..

Jag sårar och sviker
Tar inte mina vänner på allvar när de ber mig
Jag är ledsen för min nonchalans
jag är ledsen för min ironi
Jag älskar dem som bryr sig
jag älskar dem som kämpar
för vänskapen
Dessa människor
får jag att försvinna

förlåt..

Det sammanfattar nog hur min dag har varit, den började bra men slutade skit. Jag höll på att förlora två av mina vänner, en av dem har jag kännt sen jag var ett helvetes litet frö, och vill inte förlora som vän någonsin.
Förlåt för att jag öppnar min käft när jag inte borde, jag ska.. bättra mig..

Jag klandrar ingen ikväll, jag har, otroligt nog, strukit min egoistiska sida, och tänkt på min omgivning.

I morgon ska man upp och plugga.. om man orkar sig ibäg på skolan eller åker hem istället.
Godnatten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela