dattaa

Makaroner

Publicerad 2009-02-22 17:17:32 i Allmänt,

Jaha, så det blir till att svälta nu när min kock har dragit till stockhom och inte vet när hon kommer tillbaka.
Makaroner och köttbullar, får väl köra på det nu i en vecka. Troligen kommer jag tröttna, men jag kan inte laga annan mat, om laga mat inte inkluderar mocro-mat. Det är jag ju grym på.
Förövrigt har väl dagen varit bra, men gud vad långtråkig., Cassie och Tåqvist sov över hos mig och vi tjockade oss med pizza, godis och chips. Det var ju tjockt med nice.
 
När jag trodde att jag skulle få vara ifred och plugga ringer Tåqvist och säger att ahn missat bussen. Vilket betydde att han var tvungen att stanna ca 2 timmar till. Jag ville ha sönder något när jag hörde det, blev så arg!
Han är dock min kompis, så jag kunde inte bara stänga honom ute, så var tvungen att släppa in honom igen. Men lyckan vände som tur var och han moster kunde skjutsa hem honom, Där kunde man se en lättad Datta!
Nu har jag städat upp röran vi orsakat och ätit min middag, makaroner. Gott var det också, iaf denna gång.
Nu blir det nod läxor, man har ju en hel del att vara klar med tills i morgon, skolan tar f*n kol på en!

Pussen :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-24 22:32:45

Svar: för att jag är bäst ;) Nej, men jag kan hjälpa dig :D

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-24 22:33:38

Det var jag som skrev den anonyma kommentaren :P

Postat av: cas

Publicerad 2009-03-08 05:27:16

ja skolan tar fan kål på oss. men vi överlever :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela