dattaa

Nytt kapitel i mitt liv

Publicerad 2009-02-20 23:31:10 i Allmänt,

Nu har jag fixat en egen blogg, det var nog på tiden. Dels för att jag pratar i ett, och det finns inget jag älskar mer än att skriva. Så varför inte? Många av mina polare har även sagt åt mig att jag borde skaffa en.

Som alla dagar funderar jag på allt möjligt, men idag funderade jag extra mycket. Saken är den att jag funderar på (låt oss kalla denna person för Chanse, vill inte lägga ut namnet), Chanse.

 Chanse, du verkar inte fatta, att även om jag sårat dig, var det inte med mening, allt jag ville var att du skulle ha det bästa, och det är inte jag. Jag älskar dig, men inte mer än jag älskar mina vänner. Hur kan jag säga det?

De bästa att säga skulle vara att du är värd det bästa.

-Jag vill inte ha dig men jag vill ha dig nära, hoppas du förstår-

Ni är ute och har kul nu, jag är hemma med syrran, det är fruktansvärt skönt med chill, !
Jag är glad att jag inte följde med ut ikväll, jag ska lägga allt kallt, dumt, jobbigt, hemsk, bakom mig. Jag ska bli en ny människa, jag ska se ljusa saker, träffa nya människor och vara glad.
Ett nytt kapitel helt enkelt.
Pussen från miiie

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-21 12:27:17

Du har ju egentligen redan en annan blogg? xD Eller var det den här du skaffade när jag var med? ;O

Postat av: Datta

Publicerad 2009-02-21 12:38:18

ja det har jag men jag minns inte den så bra ;D haha jag är dålig..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela