dattaa

Tjockis

Publicerad 2009-02-24 23:38:54 i Allmänt,

Jag hade tänkt börja ett nyttig liv, den planen gick ju skit. När Tessan bodde här kunde man iallafall hålla en regelbunden träning, och en bra diet. Men de sket dig är hon dumpade mig som en hundvalp i en kartong i på New Yorks gator.
Okej, så illa är det väl inte, men snart kommer jag vara stor som ett hus om jag inte slutar äta massa sötsaker.
 Idag hade vi engelska och jag argade sönder på Cassie , -FÖRLÅT!-
Det var inte menningen att bli så arg på henne, men om man har ca 10 min kvar i ett häfte som ska vara klart, och blir påstressad att bli klar, kan man bli, om man heter Dattaa, väldigt pissed off. Jag argade till och jag tror inte mina nyfunna vänner är van att se min sura sida.

Jag skäms verkligen för mitt beteende mot Cassie och Tåqvist, hoppas de förstår att jag har det lite stressigt nu bara.
 
Jag tycker det är riktigt roligt att se hur människor beter sig nuförtiden. Jteag kan inte göra annat än skratta. Vad är det med ungdomar och ''vara kär''? Vad innebär det att vara kär? Är hälften av alla som påstår att de är det seriösa? eller är det mycket på utseendet? Vi kan lika gärna gå fram och fråga chans på varandra som vi gjorde i tvåan,

Dags för att sova nu, ska upp och leka i snön med Cassie i morgon, :D
Pusseen :)

Kommentarer

Postat av: The man

Publicerad 2009-02-24 23:44:36

Skriv bättre, mer nödvändig information vill vi ha!

Postat av: felicia

Publicerad 2009-02-25 18:26:14

i´m serious :(

önskar det var så lätt nu också, då hade man aldrig behövt deppa över nån, för då är det bara att fråga en ny liksom :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela