dattaa

..-*

Publicerad 2009-06-03 23:30:20 i Allmänt,



two and 1/2 men ÄGER ;)


finns inte mycket att säga now days.. Har fått reda på att det blir 6 veckor jobb i sommar.. Pengar är pengar men orkan måste ju finnar också. Aja de blir säkert kul :D jag kommer få massa polare, bara de inte är tyskar.. jag kan inte tyska..

Idag var felicia hit och vi klämde i oss en varsin Ben And Jerrys. Fattar inte att vi faktiskt orkade en varsin, men smaken var ju himelsk. Vi kollade på bara Bea under tiden..  Handling: En tjej på 16 år en den sista tjejen kvar i klassen som är oskuld och för att få det perfekt med killen hon och alla andra är tänd på, ligger hon med en random kille hon anordnar en ''date'' med ;)

Nu är det sex and the City på teven.. så jag får blogga mer i morgon när jag åker hem till hogdal igen..

Alla har sääkert saknat mig ;)

Puss *

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela