dattaa

negativt och positivt

Publicerad 2009-06-08 18:05:15 i Allmänt,


såg just på sex and the city (oh suprise! ;) ) och ett viktigt ämne kom upp: är jag optimist eller pesimist?

Det är en svår fråga att ställa, jag skulle nog inte kunna avgöra det själv om jag är det eller inte, det är nog någon annan som får tala om för mig hur det ligger till med det. Min uppgift är att VILJA vara det jag vill vara, att inte bara tänka på annat, och tro att man kan ändras på en dag. Vill jag nu vara optimist handlar det om viljan.

Denna vecka kommer förövrigt att bli riktigt seg. Jag är färdig med alla kurser och allt som fattas nu är att snacka betyg med lärarna. Får  jag inte MVG i engelska kommer jag slå någon, jag kommer bli så sur, det är allt jag satsat.
Har städat kylen nu och köket, ätit har jag gjort as well. Nu väntar bara vindrovor och en kväll framför sex and the city. Beroende. Javisst.

Puss på er ;) *

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela