dattaa

And here we go again..

Publicerad 2009-03-08 23:09:44 i Allmänt,

Nu är lovet slut, det suger ! Lovet ar iaf helt okej, men sista helgen kunde ha varit lite mindre .. tråkig.
Fredag, följde jag med Jennifer och Emilia till Rätan, på ungdomsgården där. Det skulle vara så tyiskt att det skulle vara mer dött där än i hogdal, just den gången jag kommer. Vilket sokm ni förstår, var VÄLDIGT dött.
Sen blev det att äta middag och se på tv och hänga med Tom.
Lördag, dagen segade sig fram och på kvällen var man som sagt barnvakt. Jag tjockade mig framför Heroes ( YEY :D ).  Bullen kom hem förvånandsvärt tidigt och strax där på kom morsan och Tessan hem även dom. Dagen efter (idag) frågade man ut om de hade haft roligt, och som de verklade, om man summerar allas svar på frågan, hade festen varit rätt lyckad.
Som det verkade på dem hade det var nästan FÖR kul för att missa.. och då tänkte jag; "där var dom och partade loss och hade kul med varandra, medan jag satt hamma ensam med ett par snoorungar och en hund som äter upp godiset åt en."

Jag satt och funderade när jag inte hade så mycket att göra när jag var där uppe.. och.. jag har kommit fram till en sak. Saken är den att jag funderar på saker hela tiden, mitt huvud är fullt att skit, (so they tell me!) men denna gång var det inte skit jag tänkte på.
Jag ska göra någonting som kommer dra ned två människor i botnen direkt, av olika smärtor.. en som skapas av ånger och en av sorg och.. o.s.v...

Jag.. hur fan säger man till en människa som sagt att han älskar en, att man inte älskar denne?
Det är en smäll jag måste ta, jag förtjänar att bli stampad på och kluven i bitar.. och jag måste ta den..
Aja, önska mig lycka till..

Pöss hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela