dattaa

Då var det sagt.. då var det gjort...

Publicerad 2009-03-09 22:34:47 i Allmänt,

Dagen började med att man sov bort första lektionen,  och åkte sedan på donken och käkade frukost med Cassie. Så man åkte in på skolan för att ha en lektion, man kan variera på åsikten om det var värt det eller inte. Iallfall, dagen fortsatte med att man gick och köpte sig en film och en present till kusinen som snart blir 6 år.
Jag och Cassandra mötte sedan upp Felicia, Jimmy och Tabie. (stavning?). Vi gick på donken för andra gången, sen gick vi runt lite i affärer.


Sen var de dags att ta tag i det som jag gjort mig redo för. Jag mötte upp M för att berätta att det inte är honom jag vill ha. Hur förklarar man för någon som älskar en att man inte vill ha den, när mna gett honom förhoppningar innan och krossat hans hjärta. Jag gjorde de för andra gången idag, men han verkade ta det bra, men ändå inte.. Det var hemskt.. Jag skömdes så jag höll på att dö.. ändå brydde han sig om hur JAG kände.. Jag sa åt honom då att han skulle fan skita i om jag mådde dåligt, för de förtjänade jag.. när han äntligen höll på att gå vidare, håvade jag in honom igen, självisk som jag är.. hoppas han förlåter mig en dag..



Men när jag sagt hejdå till M stack jag, Felicia och Cassandra hem till mig för att peirca läppen på Cassie. Det blev snyggt! Jag hade velat göra det även jag, men jag bangade när jag fick höra om alla konsekvenser som kunde förekomma, jag är en fegis, det är nog denm enda brist jag har haha. Sen fetade vi i oss B&J och kikade på min nyinköpta film, Prinsen av Egypten, tills Tabie och jimmy även var där och vi gjorde inte så mycket. Vi satt och snackade och muppade oss och innan alla dissade mig och gick hem gick vi lite liboh. Jäklar de var kul, men jag förlorade dock, så osmidig som man är..

Nu ska jag dra mig tillbaka ;D
godnatt världen pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela