dattaa

Flickan i vitt

Publicerad 2009-03-07 14:22:21 i Allmänt,

Ikväll blire barnvakt, hela gänget ska iväg på Nicklas 40-års fest ikväll, så jag önskar honom grattis !
Stressigt värre, blev att gå upp sena dagen som vanligt, efter att ha varit uppe sent denna kväll också.. såklart. Men jag kan inte skippa mitt intresse att måla och se på film. Så är de bara.

Jag har aldrig gjort en låt innan, men efter att ha gått snart ett åt på musik.gymnasium, upptäcker man att det är ganska vanligt att man har gjort en del låtar om man går där. Så jag drog igång även jag, och nu är hälften av låten färdig! Men liiite fantasi och lite gnutta intresse kan mna åstakomma mycket. Låten fick beskriva min uppväxt, och mina kännslor. (vad annars?) Låten fick heta Fickan i vitt, just därför att hon (jag) inte kunde bestämma mig för vems sid jag skulle stå på.. mammas, eller pappas? Därav kommer färgen vit.

Låten kommer inte bli en stor hit, men första låten är alltid första låten, och som sagt, jag kommer bli störst en vacker dag.

Herrå , :)

Kommentarer

Postat av: Moster Tessan

Publicerad 2009-03-07 15:32:11

I mina ögon är du redan störst! Kramen

Postat av: cas

Publicerad 2009-03-08 05:22:26

ingenting slår ditt självförtroende ^^ VI ska bli störst hehe :p

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-08 11:51:17

Nämen vad du är duktig :D

Finns det någon chans att jag får läsa den? :S :) blink blink

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-10 00:39:17

det jag fick höra av låten var grymt bra! du kommer komma långt vännen :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela