dattaa

För varje gång

Publicerad 2009-03-10 19:37:41 i Allmänt,

För varje stjärnfall ska jag fälla en tår av lögn
för varje gång ett hjärta stannar ska jag värma ditt.
För varje steg mot himmel eller inte
ska jag stå vid din sida för det gör mig stark.
Att älska är en gåva, att hata är en plåga
vi väljer den antingen för att göra dagen lätt
Men vad du än väljer, du vet jag finns kvar
för du är den enda, för alltid och nu, som jag vill ha



Jag försöker hålla mitt nyårslöfte att hålla humöret uppe och se den ljusa sidan hela tiden, men sanningen är att, inen orkar hålla allt inom sig hela tiden, och för mig har det brustit. Jag känner mig som den töntigaste bitch there is..

Jag sammanställer dagen kort:
  • MC donalds 2 ggr
  • städa lägenheten
  • gubbe som trodde jag var 18 och hade svårt att se mig i ögonen
  • osams med en nära vän
  • pinsamt samtal med familj
  • jobbig skoldag
  • feta med B&J
  • träffa felicia
Dagen kunde blivit bättre men den dög. Och dikten där ovan, passa så bra att förklara hur de är att inte bli sedd av den som borde se dig !

Ha det bra <3



Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-03-13 13:32:10

Lägg ut lite bilder kvinna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela