dattaa

Liv

Publicerad 2009-05-09 01:22:54 i Allmänt,

kvällen, dagen, morgonen, allt har varit toppen :)
Skrev lite med steffanie om intervjun som jag ska på i morgon, är sjukligt nervös nu, jag funderar på att låsa in mig i garderoben så jag slipper gå. Det är nog ingenting att vara nervös för, men tänk om jag inte lever upp till förväntningarna från mitt personliga brev, nu när mjan verkligen behöver ett sommarjobb vill man ju inte sumpa chansen ! Sommarjobbet är på cafeet här i byn, jag tycker det skulle bli riktigt kul om både jag och Staffaa fick jobbet.

Planen var att jag skulle sova uppe på Stenbacka ikväll, men eftersom de fick dra akut till Östersund så blev jag kvar hemma. Det var inte så dumt, jag såg på talang med morsan, momma och alla barnen. Jag hade jättemysigt, men jag kände då hur mycket jag verkligen saknade mig Livan. Jag  träffade henne förra helgen, men jag har inte bott hemma på någon månad nu och jag känner att jag saknar henne så fruktansvärt mycket!!

Jag mår väldigt dåligt över att jag inte tagit mig tid att träffa henne någonting, när jag träffar de andra små busfröna så mycket, men jag hoppas hon förstår när hon blir äldre, att det är väldigt svårt för mig.

Jag saknar min liv

godnatt, puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela