dattaa

hejjagheternathalieochjagsnackarutanatttänka!

Publicerad 2009-05-28 00:54:31 i Allmänt,


det är så sant så sant ! Tessan påpekade idag att jag snackar väldigt snabbt och mycket. Hon påstår även att när folk pratar med mig i telefonen har de inge andrum, alltså, de hinner aldrig yttra sig om någonting, eftersom jag pladdrar på. Och jag kan nog tyvärr medje att det är sant!

Kollar på csi nu iaf, det är en grym serie!
Fick veta idag att de flesta av avsnitten är verklighetsbaserade, och ändå kan man göra det så bra. Det finns mycket bra att säga om serien och jag tror att de flesta håller med mig om det att det är så, serien har inte många brister. Det beror förstås på smaken, och vilken av csi serierna man verkligen gillar, jag föredrar csi ny, det är den absolut bästa. Effekterna och filmningen till hela serien är så klocktren så att man oftast bara vill rysa.  I detta avsnitt håller de just på att jaga en brottling som torterar unga kvinnor.

Nu vill Tessan sova och efter en promenad från stan och hem me Felicia ikväll känner jag mig faktiskt sömnig,

sovgott alla :) ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela