dattaa

Its The Climb

Publicerad 2009-05-06 23:12:30 i Allmänt,

I morse blev man väckt kl 7 av att Felicia ringde, hon ville att jag skulle med till ungdomsmottagningen , och jag hade ju lovat så de var ju bara att hasa sig upp ur soffan som jag så fint somnat på till Sex and the City, kvällen innan. Det blev inte så farligt som jag trodde, jag räknade med att jag skulle somna på bussen påväg in till stan, eller ialla fall inne på um när jag väntade på felicia, men tänka sig att det gick bra!

Efter det gick vi runt en timme och gjorde ingenting, när felicia sen skulle på skolan drog jag till skolan även jag och pluggade på svenskan. Den ska vara inlämnad denna vecka om jag vill ha respons, och jag kommer väl allt annat än framåt kan jag meddela! Jag skippade idrotten för att hionna någonvart, men jag hann inte renskriva så mycket innan Emelie och Cassandra kom och tvinga med mig till lunchen. Dessa tjejer har nu flyttat ihop och jag skäämtar inte när jag säger att de gnabbade som ett gift gammalt par i matsalen!

''jag  sover bättre när sängen står där!''
''inte jag, jag sover bättre när den står där!''
''men inte jag!''

haha och de var ju bara lite av allt gnabb, det var riktigt underhållande att lyssna på ;)

Efter skolan var jag på bio med kikki, felicia och elise , Hannah Montana, jag hade väldigt låga förväntningar, men den filmen var kanon ! det slutade med mig, felicia och elise i tårar. Filmen är underskattad, det är en mysig film att se när man inte har något för sig.

Nu är det sex and the city på tv:n så jag ger mig flr kvällen

pussen :) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela