dattaa

Jobbintervjun

Publicerad 2009-05-09 13:10:29 i Allmänt,

Då har jag nyss kommit hem efter att ha varit på jobbintervjun! Det gick ju ganska bra ändå, bättre än jag hade väntat mig. Hon frågade mig om min språkresa förra året, om mina positiva sidor och negativa, ja de flesta av er vet ju hur en jobbintervju går till. Jag hoppas bara att jag inte gav henne falska förhoppningar, tänk om jag inte kommer leva upp till förväntningarna om jag nu får jobbet, så nu är det det jag är nervös för istället, om jag ska få det. Det skulle vara kul att få ett jobb helt klart, men jag hoppas jag kan leva upp till det jag sagt om mig själv på bästa sätt.
När jag skulle prata på engelska, som jag VET att jag kan bättre, blev jag så nervös så jag stammade hela tiden och lät som Rose i Titanic-filmen : "the öööhh..'' hela tiden. Det var så hemskt, där visade jag verkligen inte mitt bästa, nu tror  hon säkert att jag är en amatör som tror sig vara från england, men så är det ju inte . ;)

Jag ringde min syster Liv idag också, och sa att hon var välkommen att komma nästa helg, men hon skulle till sin moster  som det verkade och tydligen fanns det ingen tid att hälsa på mig. Men jag sa åt henne att ringa och väcka mig i morgon så skulle vi hitta på någon (då slipper jag följa med till flor och kratta också).

Lyssnar på dåliga melodifestivallåtar nu och väntar på att  Ewe ska bliu färdig där hemma så vi kan hitta på något, jag vill inte bara sitta inne i helgen så får se vad det bli ikväll :)

Pussen *

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela