dattaa

korkade mobiler

Publicerad 2009-05-15 09:59:45 i Allmänt,



Upptäckte nyss att jag har en till blogg, en gammal blogg som jag ens glömt bort att jag hade ! Ett inlägg hade jag också, om stressen i skolan med alla j*vla prov och sådant. Men detta är ju fortfarnade min ''favorit blogg'' ;)

Jag kan inte nås på telefonen längre, eftersom mitt korkade sim-kort inte fungerar.. Och nej, det är inte telefonen det är fel på. Jag har provat mitt sim kort i minst tre telefoner, och det står samma sak på alla telefoner; Sätt vänligen in simkortet, eller; SIM-kortet inaktivt. Jag blir sååå le! Alltid ska de vara något strul med mina telefoner. Om de inte gå sönder är det SIM-kortet som fuckar up sig och jag kan inte få kontakt med omvärlden alls !
Ta mig inte fel, mobiltelefoner är bra att ha och så, men i slutändan är de ju bara till problem. Det finns få telefoner, som faktiskt håller, men dessa är få! Jag hatar mobiler, men sanmtidigt är jag beroende av min. Jag har fått min nya telefon nu, så får hoppas att jag fått ett nytt SIM-kort också, så ajg kan få kontakt med folk igen.  Det känns inte bra det här att jag inte kan ringa t.ex Tåqvist just nu, eftersom jag inte vet vart han är och jag är inte säker på vart jag ska på lektion. Jag ska också bli upphämtad av farmor senare efter skolan, och hur ska hon veta vart och när jag är , och jag hon? Alltså detta måste lösa sig. Haha stooora problem inte sant? ;)


 


Åker hem till hoglad i helgen iaf, och det ska bli grymt skönt. Kommer nog spendera den mesta tiden med kompisar, och min telefon. Om den nu kommer fungera, annars får jag väl bara ha den som en mp3 antar jag. Just nu står jag med en värdelös mobiltelefon och lyssnar på musik. Sämre telefon har jag aldrig ens hört talas om. S500i. Ingenting är bra med den. Och det är ingtenting JAG  köpt tackochlov, jag har snott den av kussen min tills jag skulle ha en fungerande. (bilden på mobilen är inte den jag har nu!)

Hörs ikväll, puss *

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-15 14:23:41

Du har ju en blogg som heter www.dattahead.blogg.se oxå :) xD

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-15 14:24:29

Jaha xD Haha! Det var visst den det xD :) <3

Postat av: emelie

Publicerad 2009-05-15 16:43:51

Haha, jag tycker synd om dig :(.. men bara lite :P.. närå.



Hoppas du får kul i helgen :)

btw, vad var det för jobb du sökte och hur gick det? Kramar

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-24 16:38:47

Uppdatera bloggen wtf!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela