dattaa

Plugga is the shit.. eller inte

Publicerad 2009-05-07 17:31:09 i Allmänt,





Idag började dagen med att jag vaknade en halvtimme innan nationella började. Att jag vaknade var en ren tur!
Efter att jag rusat upp ur sängen (eller soffan som jag nu ockuperat) och klätt på mig i högsta hugg, skriver Tåqvist till mig, att jag måste vakna. Jag vet inte om killen ahr en bevakningskamera i min lägenhet eller om han bara känner mig väldigt väl. Han vet alltid när jag försovit mig !
Jag stressade ut till bussen och missade de två första. Som tur var kom jag in i tid, men på fastande mage. Jag är nästan alltid hungrig och det är det värsta jag vet. Som  de flesta vet så har inte jag den bästa konditionen och jag suger på träning, men nu ska jag få träningskort att mamma så de blir att sätta igång på allvar I suppose.

Np gick väl sådär, det hade kunnat gå bättre. Man tror att man kan något, men så kommer testet och man sitter där med egot i sin hand och all skryt rinner ner för asiktet som en svar skugga och skymmer allt.
Efter blev det att luncha med turturduvorna och tåqvist. Fick veta att det inte skulle bli nå musik efteråt så cassandra dampade loss vid matkön och jag skyndade därifrån för att de blev lite pinsamt när hon blev arg på jola. Jag tyckte däremot de var skönt, jag satte mig i tre timmar och jobbade klart med svenska uppgiften och religionen. Fick veta attb jag hade IG varning på religionen efter vårt lilla grupparbete om satanismen, kom inte som en chock direkt, var inte så engagerad under en enda lektion, det är det värsta jag vet bortsätt från samhällskunkap som kan hoppa upp och ta sig där bak.

Nu har jag bara matten kvar att fixa, extremt skönt :)

Fick inte träffa Steffanie något mer heller, eftersom hon åkte hem igår.. :( grymt tråkigt, men jag förstår om hon måste åka, hon måste ju gå skola hon med. Jag bad henne hoppa ur bilen men hon förklarade att hon vill leva så hon kan komma i sommar också, så jag blev övertalad att släppa henne. Min Askel.

I morgon åker jag hem igen efter en riktig pluggarvecka här i stan, det ska bli riktigt skönt, men kul vet jag väl inte, har ingen aning vad jag ska hitta på direkt .

Nu ska jag knarka The Climb, med Miley Cirus , det är den vackraste låt jag hört på länge, är bra för att vara en profil från disney ! :)

puss och kram skumbanan :)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2009-05-07 20:48:37

Vilken fin blogg du har ordnat. Det är bra för dig att skriva om saker puss

Postat av: mamma

Publicerad 2009-05-07 20:51:30

vilken fin blogg du har fixat. Det är bra för dig att skriva om saker puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela