dattaa

Saknar

Publicerad 2009-05-25 00:14:29 i Allmänt,



Inget skämt nu, jag skrev ett inlägg för några få dagar sedan, men internet la då ned och ingenting blev sparat. Efter det har jag inte orkat..  Hehe.

Tillbaka i stan nu iaf ! Skola i morgon vilket innebär plugga plugga plugga, slutklämmen är alltid den värsta !
Skönt att vara tillbaka, helgen i hogdal har varit.. sådär.. Det var så tomt när Bullen, Madga, Felicia och Anton var borta. Jag hade iaf kvar Ewe och hon var med mig under tiden jag var barnvakt, vi träffade även Felicia som vi spederade mycket skoj tid med ! Det har varit riktigt roligt med dessa två tjejor :)  Vi skulle spå.. hm, vilket inte resulterade i det bästa för Evelina. Vi vägrade även spå henne eftersom hon redan hade pojkvän, det skulle inte bli så kul tyckte vi så vi spådde bara varandra jag och Felicia. Och något glad vi blev för vissa händelser som tydligen skulle inträffa, vilka vi skulle få kyssa till exempel.. ojah ;)

Men jag kan ändå inte låta bli att längta tills nästa helg, då är alla hemma igen, och jag vet att jag kommer att ha saknat dem mycket. Felicia träffar jag gladeligen i morgon .

Jag känner mig äckligt smörig men jag saknar så många just nu ! Så fan att plugga på denna veckan och stå ut med Tåqvists gnäll (ironi) , ha kvartsamtal med moster Tessan oh läraren, och en konsert som jag tydligen ska sjunga solo på.


Nu blev jag nervös, måste sova

Pussen *

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela