dattaa

skolan is the shit

Publicerad 2009-05-26 18:02:51 i Allmänt,



som sagt, slutklämmen nu! och jag orkar inte ens göra mitt bästa längre, det blir alldeles för mycket stress. Trots stressen har jag, faktiskt, börjat gilla skolan mer och mer! och det ska bli fruktansvärt tråk att sluta skolan för att börja jobba.. verkligen ingenting jag ser fram emot ! Men någonting jag verkligen har att se fram emot, är hösten ! :)

Jag började aldrig språk detta år p.gr.a olika anledningar. Men idag pratade jag med min lärare som jag ska ha franska med när jag börjar tvåan, och han berättade att jag då skulle få resa tre dagar till Paris med resten av klassen! Jag längtar redan så jag håller på och spricker ! Trots att det är hela ett år kvar tills jag kommer åka om jag nu börjar franskan, kan jag inte låta bli att förstå att en av mina drömmar kommer besannas... ! Ooooh cant wait!! :D ♥

Hade samtal med läraren idag, jag och Tessan. Det låter som skryt, men som alla andra samtal blev jag öst med beröm från lärarna. Och tro mig, det är sjukt kul att höra! men vad kan jag säga, jag är väl king helt enkelt!
Sen hade vi samhälle också, redovisning på våra grupparbeten. Mitt och tåqvists arbete var sämst, men som sagt, jag lägger aldrig ner energi i varken samhälle eller grupparbeten. Men jag fick veta idag att jag är nära ett VG, om jag gör en till uppgift, så ge er på att jag ska klara det. Sen har vi svenskan också, jag skippade att redovisa idag, men nästa tisdag har jag inte så mycket annat val, eftersom jag vill satsa på MVG. För att satsa så högt måste vi även skriva läslogg. Det mest simpla och enkla vi behöver göra, men ändå satt vi en kvart och funderade hur vi skulle börja. Jag hann skriva titeln på boken jag skulle berätta om, sen smet jag iväg hem.

Ska försöka göra något av min eftermiddag nu, innan H I met your mother, börjar, vilket det gör.. om 25 min.

Hörs sen, Pussen* :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela