dattaa

skolan

Publicerad 2009-11-24 08:54:55 i Allmänt,

sitter på skolan och väntar på att vi  ska ha musik...


jag vill inte vara den som gnäller men jag är den! Sån är jag :O :)
Och det r så att, jag inte alls trivs här! Inte alls. Jah vill bort, träffa folk jag inte känner och börja om. Jag vill ha kul, jag vill att folk ska vinka med mig på saker och typ göra något kul. Jag har inte kul. Jag har kul ibland bara, (nu talar jag om när jag är i östersund) när mårten är här behöver jag inte ha superkul för jag är nöjd med att bara träffa honom. Och när jag väl träffar felicia har vi också roligt!

Men det som jag velat mest sen jag flyttade hit, är att kunna vara mig själv
det är så svårt
och jag förstår inte varför.


Kommentarer

Postat av: Hanna N

Publicerad 2010-11-01 18:26:50

Vad tur att du blev så bra kompis med mig då! ;D

Läser igenom lite av dina gamla inlägg! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela