dattaa

stays forever

Publicerad 2009-11-24 23:16:15 i Allmänt,



Den här bilden tog jag på oss för ett år sen nu, på lucia kommer det vara precis ett år. Vi var inte väldigt close då, den veckan när du skulle bo hos mig därfrö att du praktiserade. Jag var nervös över att vara helt själv med dig då, för det hade jag inte varit innan och jag kände dig inte så väl. Men den veckan lärde jag känna en av världens bästa människor. Jag har två bästa vänner och du är en av dem ! Det är obeskrivligt hur mycket jag saknar dig tjejen. Alla saknar vi dig. Varför? Du är alltisd glad, positiv och sprallig! Förutom de gångerna mitt humör får dig att bli less men det hör till vänskapen!
Men jag saknar dig mest, för jag behöver dig mest, du är så olik mig, min andra halva.
Stefanie Hjärpe, stays forever!


Kommentarer

Postat av: stefanie

Publicerad 2009-11-25 22:42:22

Oh kommer med ihåg det sååå väl!:P

saknar dig med hur mycket som helst!!!<3 vi är helt klart varandras halvor, glader och butter;Dhahaha älskar dig!!!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela