dattaa

svinis

Publicerad 2009-11-18 14:57:59 i Allmänt,



När jag har en ledig dag och ska passa på att ta den jäkla sprutan, finns det inget vaccin kvar! jag har kämpat mig ur sängen och allt, hur onödigt känns det lix..

Det är säkert många som har panik över sprutan, det har inte jag! Är det konstigt?
Enda anledningen till att jag tar den är att jag inte vill sprida vidare svinis till mina systrar eller någon alls för den delen. Men jag tycker fortfarande att det har blivit en sjukt stor sak av det! Det är en hemsk influensa som VISSA dör av, inte alla! Det finns tillochmed folk som dör av vaccinet så då kan vi skrika och springa av panik från den också då alltså? Två av mina vänner har haft svininfluensa, de megav att det inte var kul att ha det, det är som att ha alla influensor på en och samma gång. Men de lever ju, och det är ju huvudsaken. Och de gjorde inte ens en big deal av det, tackochloooov!

Det ärbra att ni tar sprutan , men snälla, gör inte en big deal av allt! Det blir bara värre när man gör det till det värre.


Nu blire film med Mårten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela