dattaa

jag älskar att dikta, men matten kan ta sig därbak!

Publicerad 2009-09-29 15:29:49 i Allmänt,

Jag sårar och sviker
Tar inte mina vänner på allvar när de ber mig
Jag är ledsen för min nonchalant
jag är ledsen för min ironi
Jag älskar dem som bryr sig
jag älskar dem som kämpar
för vänskapen
Dessa människor
får jag att försvinna

förlåt..





Jag var nummer ett

sen kom det tre till

Allt blev att komma på ett annat sätt

då min vardag blev allt annat än chill.

Det blev svårt att mina föräldrars uppmärsamhet nå

när dessa små togs om hand.

Mycket pengar brukade hon få

så var det inte med min första tand.

Att ta hand om dem nu är både roligt och lätt

och deras humör kan jag nu styra.

Det finns inte längre nummer ett

vi är de Fantastiska Fyra.



Ibland är jag pinsamt djup..


Hade matte idag som inte blev så lyckad :S jag blev så pass arg att jag var tvungen att gå ut och lugna ner mig. Min handledare blev en aning irriterad när han gick förbi och frågade vad jag höll på med. "Skiter i matten" sa jag då helt ärligt. varför skulle jag ljuga? jag orkade inte, och kunde inte så vad var det för mening.

Och dessutom har jag en hemsk pms just nu så jag ahr rätt att få ha blandade känslor fram tills i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela