dattaa

nyvaken...

Publicerad 2009-09-27 12:12:50 i Allmänt,

När man låg så fins i fotöljen och just somnat, kommer tessan och bullen hem igen. Tessan väckte mig och sa att jag inte kunde ligga där för då skulle jag få ont i nacken.. Jag som nyss hade somnat (äntligen)  var tvungen att flytta på mig om jag inte ville ha nackspärr... :(



vad hade människan gjort utan sängar?



Ungarna startade en barnfilm, Min vän Charlotte. Ingen film jag blev sugen att se men när jag väntade på Felicia kollade jag den sista kvarten, och grät floder.. Jag är en riktig mes när det kommer till filmer, det är mest synd om dem som ser på filmen med mig.





En riktigt bra familjefilm att se på hela familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela