dattaa

Our time is here

Publicerad 2009-09-26 12:46:30 i Allmänt,

Igår var det roligt. Jag har för det mesta valt att sätta mig framför en film hemma på helgerna, vilken är sjukt mysikt och kul om man gör det med rätt sällskap! men igår följde jag med några från klassen som skulle dra till TIngshuset och kolla på några band som spelade. Inte brukar jag vara den som lyssnar på sån musik, men jag tänkte, att det inte kunde vara så hemskt ändå. Okej, banden var duktiga, men absolut ingenting för mig! Jag kände verkligen att jag inte hörde hemma där. De flesta var tillfixade och snyggt sminkade, med lite halft rockiga kläder. Och där kommer jag, med mina halft baggey-jeanse och en super enkel grön tröja och endast maskara på fransarna. Men det var fortfarande roligt, men när man vaknade i morse hade man knappt någon röst kvar efter att ha skrikit en del och varit ute på en promenad från PC till odensala, halv ett till halv två, på natten.
Efter tings gick jag och några till till någon fest som var vid blåcenter, men jag, GB och Tåqvist tröttnade tillslut och vi drog oss hem till GB för att se på Scrubs, det var minst lika kul och efter det var det bara att gå en timme hem.

Men det var sjukt varmt ute så det var bara roligt att gå!


Tåqvist kan man säga var den som var den mest jobba igår kväll, men också kungen som vanligt :)
Jag kan inte räkna alla de gångerna som jag skrek åt honom, eftersom jag blev så jävla irriterad.




en bild på stället vi var på när vi orienterade på skolan. Det var verkligen jättefint där
och vi funderarar på att dra dit med en engngsgrill någon kväll innan de blir för kallt :)




:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela