dattaa

PMS barn

Publicerad 2009-09-29 18:11:11 i Allmänt,



vad arg jag blev på matten idag alltså...!!





fast jag är lättretad över huvudtaget.. jag är en sjuuukt jobbig människa när jag har pms..

Helt ärligt förstår jag inte att folk står ut med mig. JAG hade inte stått ut med mig. Men det är som det är.
Jag sitter och pratar körskolor nu, är ju BARA ett halvår kvar nu till 18 och körkortet vill man ha så snabbt som möjligt :)

Pratade nyss med morsan, och jag var lite sur i början, okej jag erkänner! men sen var jag inte det mer och då blev hon sur ''Nej nu orkar jag inget mer känner jag!!'' Hm, okej morsan, men jag sitter faktiskt här och drar på mungipan för första gången på hela dagen och du kallar MIG sur? hmm jag undrar. Så jag gav upp och la på som hon nu så gott ville.!


Iallafall, mattelektionen.
Jag nöjer mig inte med ett G, inte i något ämne alls! jag har BESTÄMT mig för ett VG , för det vet jag att jag klarar i matte B kursen. Meen bara för att jag kanske behöver lite mer tid att tänka efter på talen, ska jag bli flyttad till en annan grupp, som ska kämpa för G! Jag lackade ur. Jag sa, att även om jag sätter mig i den dumma gruppen för att jag hänger efter, kan jag ju inte få IG, eftersom jag gör svårare uppgifter? Jag fattar inte hur dom tänker ibland.. Blev dock lugnare sen när han blev GLAD på mig (?) för att jag sa som det var att jag inte nöjer med det. Hm lärare alltså.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-29 22:03:34

Ta å knöla ner den där pms:en i soppåsen va, å va go å glad istället, det är ju ganska jobbigt att må så där eller hur? kraam Caritha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela