dattaa

vilken dag..

Publicerad 2009-09-28 22:05:43 i Allmänt,



det är ingenting speciellt.

Felicia stack just hem. Det blev att vi gjorde en paj som jag och tessan köpt. Första gången jag och Tessan gjorde den var den supergod. Dock blev den en aning bränd den gången, TROTS att vi inte hade övertid eller för hög värme.. Ialla fall, denna gången tog vi ut den som det var sagt, och kollade att den var okej. Konstistensen och färgen på pajen var kanon och det var gads att hugga in på den. Det var den konstigaste och vidrigaste eftersmak jag känt..

Min tanke, måste man verkligen bränna sin mat för att den INTE ska bränna dig i halsen? fyfan.

Ska nu hoppa in i duschen innan idol börjar igen, för att se när bögen åker ut. För han måste ju vara det. Lite iaf. Jag har inget emot dem, de sa jag inte. Men han kunde inte sjunga. han koncentrerade sig mycket mer på att bestämma sig för om han skulle stå eller sitta ner. Det var fult och stelt och helt dåligt.

Jag hade varit mycket bättre.


Görs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela