dattaa

fint väder

Publicerad 2010-04-18 14:05:49 i Allmänt,

det är skönt ute.

har ingen bild, men har fott en superfin kappa av Mylle och Maria från när de var i Spenien, och jag är så nöjd med den ! Jag har stoltserat med den på byn idag ! ;) haha

Jag brukar inte hälsa på Tessan och Bullen så ofta, men nu när de är magsjuka där uppe känner jag abstinens av att gå dit, jag vill jag vill jag vill träffa dem , bara för att jag inte kan. åhhmm :(

Och mårten ser på fotboll, usch hur kan man se det på tv? helt värdelöst. Då är de väl bra mkt roligare live? ja, de kanske de tycker också, men på tv.. de suger ju... min åsikt det ;)

Så jag gör ingenting, ska slänga i tvätt åt morsan och sen? ja, spela tvspel då kanse? love iiiitt

Blir inte att jag åker hem förrän i morgon bitti istället, vill vara med mårten. Vi har ju varit tillsammans i hela sex månader idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela