dattaa

glad :)

Publicerad 2010-04-15 07:59:14 i Allmänt,

Jag var på Yoga igår, faan vad skönt de var. Det blir en riktig skillnad åp mig efteråt, i början av passen blev jag alltid en aning ''groggy'' , men nu blir jag så avslappnad och mår bara super liksom :D

Jag mår så jävla bra känner jag, det måste ha varit vinter depression förut, de månader jag bara hängde läpp, men nu är våren här! :D I stan är det knappt någon snö, helt underbart är det! I hogdal är de ju iochför sig massa snö kvar, men där är jag ju inte så ofta så de kan jag stå ut med!

Jag har börjat ta körningen på allvar nu iallafall!
Jag har börjat gjort testen på skolan och verkligen börjat läst, har bokat hela fem lektioner också ;o fan vad duktig jag är på att göra saker alltså. ;)
Det känns bra, vi kan nog satsa på en uppkörning i slutet av sommaren skulle jag tro! Innan det är det omöjligt att jag hinner..

Nu ska jag och Emelie käka frukost. mmm vad det ska bli gott! Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela