dattaa

halloj

Publicerad 2010-04-13 08:38:25 i Allmänt,

hejsan igen hehe

Jag börjar bli riktigt dålig på detta med blogg men jag bättrar mig definitivt snart :)

Har haft ett bra påsklov , lite väl mycket pengar har gått åt till onödiga saker men det var juu värt just då ! ;)

Och april månad är schemalagd med mycket mer skojheter! På fredag är det Hanna och Amandas 18 års ferre, det ska bli så skoj! problemet är, att jag aldrig varit dig så jag har ingen aning vart det ligger. Får kolla upp det på eniro eller något och göra så gott jag kan med att hitta helt enkelt ;) haha . Och idag ska jag och Amanda se på Sailor moon :D faan vad länge sen! När hon berätta att hon hade inspelat är de ju faktiskt lite ett måste.

På lördag vill Christopher (Tåqvist) att jag förljer med honom till någon fest i (krokom?) ja, anyways, den skiter jag i, Måste få träffa Mårten, jag börjar redan få abstinens förefan. fan vad jag älskar min kille Nästa helg blire att dra ut på fredag kväll för att fira Amanda igen, på söndagen blir det Magnus Betner med Emelie och Christopher. :) (Christopher gav mig en biljett till det när jag fyllde år)

Nu har vi snart musik.. booring. (borde jag tänka så?)

Men som sagt, nu börjar saker hända i mitt liv. (de gjorde de väl innan också) men kul att träffa nytt folk och umgås med lite nya människor. Ska försöka vara mig själv, jag suger som på det. :/ Jag har jättesvårt att bjuda på migsjälv och jag är oftast tyst för jag vet inte vad jag kan säga utan att jag verkar dum eller jobbig! Skärpning nu Nathalie,!!


Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-13 10:42:37

Fan, sluta tänka så mycket då!! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela