dattaa

hej:)

Publicerad 2010-04-16 12:06:46 i Allmänt,

det är sviinkallt utomhus, det blåser verkligen isvindar... fyfan vad jag hatar det! :/

nu är jag på skolan för att käka lunch, det ska bli såå gott med tacos ;) mums, lite avis elleeeeerrr?

Jag är så lycklig, varför har jag inte varit såhär lycklig förut? Jag har allt. Allt är perfekt. Skulle inte kunna önska mer. Jo, en sak; om stefanie hade bott inom iallafall  tio mils avstånd, hade mitt liv varit helt perfekt. Pricken över I:et liksom. Men jag träffar henne snart, sommarlovet.. längtar <3

jag har det bra, lyssna varför ; 
 
Mamma med fam *
Tessan med fam *
Momma med fam*
Pappa med fam*
Aaallaa mina vänner*
mina grymma betyg*
jag ser sjukt bra ut ;)* (haha)
och såklart min kille,  min min min underbaraste och vackraste, som med sitt leende får mig att smälta, Mårten :) <3*

aaa, vet att jag är en jävla smörare, men det är barasanning ;) hejdåå nu blire mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela