dattaa

hejhopp

Publicerad 2010-04-21 08:41:31 i Allmänt,

igår var jag väldigt väldigt förkyld. Hade inga smaklökar, kunde nästan inte prata till en början och var helt slut.

Jag får panik
Vi ska göra en uppgift i svenskan, som jag inte fatttar någonting av! Den är speciellt viktig också eftersom det är till NP .. OCH JAG FATTAR INTE FAAAAAN VAD JAG SKA GÖRAAAAAA. helvete... det var längesen, inte sen i klass nio, har jag fått ''utbrott'' och blivit galen och gettn upp när jag stött på problem i pluggandet.. men nu jävlar. jag vill inte ens titta på papperen, det ska ju vara klart snaaart, OCH JAG HAR INTE ENS KOMMIT IGÅNG FÖR JAG FATTAR FAN INTE I  HELVETE VAD VI SKA GÖRA!!!!!!
Har frågat läraren om hjälp , jag vet inte huuuuur många gånger.. nu känner jag mig så jävla dum i huvet att ajg inte ens tänker fråga!

(jag är så töntig att jag faktiskt nästan blir lite gråtfärdig när jag inte får det gjort, jag blir sjukt stressad och på det har jag världens prestationsångest också! helvete! )

jag orkar inte med det mer.. jag ger upp.. gräver ner mig med min nya teve och lever med Findus ett tag. Det låter bra. Ska göra det nu. Ha det bra,

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-26 21:23:07

Vad är det för uppgift? Jag kanske kan hjälpa dig..? Jag är duktig på svenska :p OCH jag har gått på samma skola som dig :p Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela