dattaa

I'll be baaack

Publicerad 2010-04-01 08:09:07 i Allmänt,

tillbax från de döda höhö

som sagt.. har inte hft tid och nu är min dator inlämnad på lagning! buhuuuu... :'(

Dagarna rullar på som vanligt. har en fullmatad månad med skoj så detta kan bli en bra aprilmånad! ;)
Jag ser ju liten och mesig ut så jag kan ju inte "lura" in mig på den jäkla krogen så jag fick ju vänta, och nu är jag 18 ;p det var skoj i lördags, eller ja, det hade kunnat vara roligare. Hade en kille som satt och hängde läpp och sen var ju två jag umgåtts med för länge sen med också. DET var däremot kul, roligare killar detdär, de får en att skratta . :)

Men nu blir det frukost, sen engelska, och efter det, Hair musikalen som treorna har! det ser vi fram emot! (y) efter det drar jag hem. Är ju påskfirande nu vettja ;p


Detta var  den mest intressandra läsningen jag givit er eller hur?

Höres pöres

Kommentarer

Postat av: Cassandra

Publicerad 2010-04-01 21:01:25

musikalen sög jueh anus balle som slokar xD du somnade jueh för fan :P

Postat av: Mårten

Publicerad 2010-04-01 23:09:17

Vi kan byta liv om du vill.. Du vet varför jag inte är så glad men jag försöker iaf!! Jag gör så gott jag kan .. ! Älskar dig.. God natt vännen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela