dattaa

musik

Publicerad 2010-04-14 08:44:13 i Allmänt,

musiken var fan aprolig :D

Vi har börjat öva på låtar inför Skolavslutningen i badhusparken och stocketitt. (stocketitt är inget att hurra över, tror inte ens jag sjunger solo där i år heller!)

Jag har inte kommit på någon låt jag ska sjunga själv ännu på skolanslutningen iallafall.. det är lite segt! eftersom man vill ha folk som spelar och jag är ju så seg så när jag väl kommer på vad jag vill sjunga är väl alla fullt upptagna me en drös andra nummer! Aja, det löser sig! :)

Ikväll är det Yoga! Så jäävla skönt. Efter det ska jag ta en tur på bandet också. Sist jag stod där, i måndags, kunde jag inte gå efteråt.. Vilken kämpe jag är! ;) haha
Och efter det Andra Avenyn, alltså, jaa, det ÄR bra tidsfördriv tycker jag! Tom skulle ut med några folk ikväll och hörde om jag ville med, njaa, de får vi se. Har inte pengar till att ha skojs så ofta. Ska ju ragga någon mysig present till Mårten på stan idag också ju!

ett helt halvår på söndag, kanske ingen big deal? men jag känner att det bara är första halvåret än, och det har gått så fort! han är så jävla rätt för mig den killen. Vi har aldrig bråkat (ja alltså, riktigt BRÅKAT), och det är lika mysigt, kul, trevligt, att umgås med honom. Ni som känner honom förstår vad jag menar. Det finns INGET ont att säga om Mårten!

Där ljög jag..

han kan vara rätt taskig mot djur, och då blir jag väldigt sur på han, men det är inte så farligt, faktiskt :)

Nu tycker Emelie att jag skriver för mycket så nu ska jag nog återgå till att göra ingenting och sen dra till musiken!

P.S; nu vet jag vart ag ska på fredag iallafall.. haha


Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-04-14 21:52:41

Jag sa väl inte att du skrev mycket? xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela