dattaa

telephone

Publicerad 2010-04-15 12:28:29 i Allmänt,

Sitter här på skolan och gör ingenting! Ska strax ta en bra jävla promenad för att gå upp till idrotten.. yeeey... Det är en bra bit kan jag lova!
Men jag lyssnar på bra musik under tiden , telephone - Lady GaGa & Byonce. Love it! :)

 Saknar Mårten så jävla mycket nu.. Har så svårt att somna om kvällarna, utan honom är jag tom :( usch.. på lördag ses vi igen älkling !


Jag tror jag har en ny .. hmm... idol? Lady GaGa är en som bara gör bra låtar enligt min egen åsikt! jag har inte hört någon jag INTE tycker är bra ! Jo, där ljög jag igen.. Eh Eh kljoksdfnmoöaeh låten tycker jag är bajs. Den kan hon skrota. Men annars så ! :) Hon bara pumpar ut fler och fler låtar som man lyssnar om på om igen :D

hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela