dattaa

..

Publicerad 2010-08-19 11:01:57 i Allmänt,

justa!!


jag stötte till en av mina ''idoler'' (som var det för flera år sen) men iaf :D

de var också ballt

sen så såg vi ju en massa andra


snart återvänder jag till skolan igen, shit, sommaren bara försvann ur händerna på en... man hinner inte med. Tråkigt som fan. :(

Men de här året kommer äga som faaaen, kommer inte ha tid till mycket nu, har snart gjort klart körkortsböckerna också, nästa; halkkörning. Ja, jag är jääävligt seg av mig. Men nu har jag bestämt att jag faktiskt ska ta tag i det för jag har lovat mig själv en trip till Göteborg, faktiskt !!


Det var mitt intressanta liv; blir bättre när skolan börjar.. åh vad kul de kommer bli.. !!



Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela