dattaa

fly

Publicerad 2010-08-25 19:01:18 i Allmänt,

av alla artister jag lyssnar på så trodde jag aldrig att hon skulle vara en som jag gillade en låt med

Hilary Duff - Fly

vet inte ens hur jag fick tag på låten, plötsligt hade jag på ngt sätt bara klickat fram den. Men jag gillar den :)


Idag hade vi utflykt med skolan till Moose Garden, tama älgar som vi skulle klappa och mata. Visst , de var kul att höra hans historia om hur det har gått uppåt för honom och så i karriären, men de var väldigt kallt och regningt ute, så vi var en del som gnällde :p

Nej nu ska jag faktiskt plugga mer på körkortet så jag slipper vara beroende av mårten någon gång, känner ju att jag är riktigt på G nu faktiskt ! :)


Herrå

Blir en till impulsiv bild idag igen då.




Det syns på denna bild att jag gått ner nu ! alltså om ni tänker skillnaden. Så sköönt

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-08-28 18:40:36

Hmm.. Bästa bilden på oss två tillsammans antar jag? När du ser ut som att du ska visa någon hur man sväljer en mick och jag är på väg att visa tutten! xD Fy fan.. haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Datta

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela